no cashe
Levering binnen 1-4 dagen på lagervarer
Shipping from €5
Logo
Nordic
basketball
Menu
Zoeken...
Zoeken
Startpagina / Klantenservice / FAQ - Veelgestelde vragen

FAQ - Veelgestelde vragen

In dit gedeelte vind je de meest voorkomende vragen die we van andere klanten krijgen. Misschien vind je hier ook het antwoord op jouw vraag?

Afbeelding
Meer informatie kan hier worden gelezen
Ik heb een kortingscode maar ben deze vergeten toe te voegen aan mijn bestelling.
Ik heb een kortingscode maar ben deze vergeten toe te voegen aan mijn bestelling.
Kunt u me een offerte geven als ik meer artikelen nodig heb?
Kunt u me een offerte geven als ik meer artikelen nodig heb?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?
Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik wil er graag iets extra's bij.
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik wil er graag iets extra's bij.
Ik heb geen bericht ontvangen dat mijn bestelling is ingepakt, is deze onderweg?
Ik heb geen bericht ontvangen dat mijn bestelling is ingepakt, is deze onderweg?
Ik mis het trackingnummer van mijn pakket
Ik mis het trackingnummer van mijn pakket
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
We gebruiken cookies
Een voorbeeld is dat we cookies gebruiken om de items te onthouden die je aan je winkelmandje toevoegt, waardoor je een naadloze winkelervaring hebt en je meer items aan je winkelmandje kunt toevoegen. Lees meer
Toestaan
Weigeren
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below