no cashe
Kerstcadeaus kunnen worden geruild tot 15 januari 2025
Logo
cashe
Menu
Zoeken...
Zoeken
Menu
Startpagina
Basketbalschoenen
Basketbal
Basketbal kleding
NBA
Mand manden
Basketbaluitrusting
Fysio
Merken
Black November
Basketbalschoenen
Zie alles in Basketbalschoenen
Geslacht
Profiel
Merken
Accessoires
Basketbal
Zie alles in Basketbal
Maten
Merken
Materialen
Type
Accessoires
Basketbal kleding
Zie alles in Basketbal kleding
Oberteile
Unterteile
Accessoires
Merken
NBA
Zie alles in NBA
NBA kleding
NBA accessoires
NBA-teams
Merken
Mand manden
Zie alles in Mand manden
Mini basketbalkorf
Basketbalpalen
Basketbalkorven
Accessoires / Reserveonderdelen
Merken
Basketbaluitrusting
Zie alles in Basketbaluitrusting
Basketbal Tassen
Trainingsmateriaal
Traineruitrusting
Accessoires
Merken
Zie alles in Merken
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Andere merken
Startpagina / Klantenservice

Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Nordic Basketball

Als je vragen hebt, ben je meer dan welkom om contact met ons op te nemen op info@nordicbasketball.com of via onze chat


Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen die wellicht de uwe beantwoorden.


Ik heb iets besteld via jullie website, maar geen orderbevestiging of e-mail ontvangen?

Helaas komen onze bestelmails soms in je spamfolder terecht of, in zeldzame gevallen, helemaal niet. Daarnaast is de grootste fout die we zien dat het verkeerde e-mailadres is ingevoerd. Neem contact met ons op via de chat als je niet zeker weet of je bestelling is doorgekomen. We zullen er dan naar kijken.


Ik heb geen trackingnummer voor mijn goederen ontvangen. Wat moet ik doen?

Of je goederen zijn nog niet verzonden of de e-mail is in je spamfilter terechtgekomen. Als je niets kunt vinden en je weet zeker dat de goederen verzonden hadden moeten worden, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we je kunnen informeren over de status van je zending.


Ik heb nog geen e-mail ontvangen dat mijn goederen zijn verzonden. Zijn ze onderweg?

Als je geen e-mail hebt ontvangen dat je goederen zijn verzonden, zijn ze nog niet verzonden. Als je niets van ons hoort, wacht dan gewoon even en je goederen worden zo snel mogelijk verzonden. Soms hebben we geen goederen meer die we nog van onze leveranciers thuis moeten krijgen. Daarom kan de levertijd 1-2 dagen langer zijn.


Ik heb net iets besteld op jullie website, maar wil graag meer artikelen toevoegen, hoe doe ik dat?

Als we je artikelen nog niet hebben verzonden, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en onder bezorgmethode "Verzenden met vorige bestelling" selecteren. We pakken dan al je artikelen samen in.


Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Normaal gesproken moet je pakketten die beschadigd zijn bij levering weigeren als je een vervanging van het verzendbedrijf nodig hebt. Als het pakket geen tekenen van schade vertoont, maar de inhoud wel beschadigd is, neem dan contact met ons op via reklamation@nordicbasketball.com en voeg een paar foto's van de schade bij.


Ik heb een paar verschillende artikelen in de winkel bekeken, kunnen jullie mij een offerte geven voor een grotere aankoop?

Je kunt profiteren van onze introductiekorting als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief. Anders kun je Casper schrijven op casper@nordicbasketball.com voor een offerte voor een grotere aankoop. Het kan bijvoorbeeld gaan om speelkleding, ballen of andere benodigdheden voor je basketbalteam. Maar ook als je grote hoeveelheden verschillende kleding en uitrusting voor jezelf moet kopen, kun je natuurlijk bij ons terecht.


Kan ik met jullie een clubovereenkomst sluiten voor kleding en uitrusting?

Dat kan heel eenvoudig. Stuur Casper een e-mail op casper@nordicbasketball.com voor meer informatie.


Zijn er ook andere dingen te krijgen dan wat jullie op de website hebben staan? Bijvoorbeeld andere NBA-kleding, shirts, enz.

We hebben toegang om direct uit voorraad te kopen van verschillende van onze merken, dus het is meestal mogelijk om meer producten te krijgen dan we op de website hebben. We bestellen meestal 1-2 keer per maand, dus je kunt speciale artikelen binnen ongeveer 14 dagen in huis hebben. Neem contact met ons op via de chat of hej@nordicbasketball.com als je speciale verzoeken hebt.


Ik heb mijn aankoop geannuleerd, wat moet ik doen?

Je vindt onze link naar het retourbeleid in de voettekst




Meer informatie kan hier worden gelezen
Geeft als resultaat
Openingstijden in de showroom van {5}
Openingstijden in de showroom van {5}
Klachten
Klachten
FAQ - Veelgestelde vragen
FAQ - Veelgestelde vragen
We gebruiken cookies
Een voorbeeld is dat we cookies gebruiken om de items te onthouden die je aan je winkelmandje toevoegt, waardoor je een naadloze winkelervaring hebt en je meer items aan je winkelmandje kunt toevoegen. Lees meer
Toestaan
Weigeren
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below