Welkom bij de klantenservice van Nordic Basketball
Als je vragen hebt, ben je meer dan welkom om contact met ons op te nemen op info@nordicbasketball.com of via onze chat
Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen die wellicht de uwe beantwoorden.
Ik heb iets besteld via jullie website, maar geen orderbevestiging of e-mail ontvangen?
Helaas komen onze bestelmails soms in je spamfolder terecht of, in zeldzame gevallen, helemaal niet. Daarnaast is de grootste fout die we zien dat het verkeerde e-mailadres is ingevoerd. Neem contact met ons op via de chat als je niet zeker weet of je bestelling is doorgekomen. We zullen er dan naar kijken.
Ik heb geen trackingnummer voor mijn goederen ontvangen. Wat moet ik doen?
Of je goederen zijn nog niet verzonden of de e-mail is in je spamfilter terechtgekomen. Als je niets kunt vinden en je weet zeker dat de goederen verzonden hadden moeten worden, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we je kunnen informeren over de status van je zending.
Ik heb nog geen e-mail ontvangen dat mijn goederen zijn verzonden. Zijn ze onderweg?
Als je geen e-mail hebt ontvangen dat je goederen zijn verzonden, zijn ze nog niet verzonden. Als je niets van ons hoort, wacht dan gewoon even en je goederen worden zo snel mogelijk verzonden. Soms hebben we geen goederen meer die we nog van onze leveranciers thuis moeten krijgen. Daarom kan de levertijd 1-2 dagen langer zijn.
Ik heb net iets besteld op jullie website, maar wil graag meer artikelen toevoegen, hoe doe ik dat?
Als we je artikelen nog niet hebben verzonden, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en onder bezorgmethode "Verzenden met vorige bestelling" selecteren. We pakken dan al je artikelen samen in.
Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?
Normaal gesproken moet je pakketten die beschadigd zijn bij levering weigeren als je een vervanging van het verzendbedrijf nodig hebt. Als het pakket geen tekenen van schade vertoont, maar de inhoud wel beschadigd is, neem dan contact met ons op via reklamation@nordicbasketball.com en voeg een paar foto's van de schade bij.
Ik heb een paar verschillende artikelen in de winkel bekeken, kunnen jullie mij een offerte geven voor een grotere aankoop?
Je kunt profiteren van onze introductiekorting als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief. Anders kun je Casper schrijven op casper@nordicbasketball.com voor een offerte voor een grotere aankoop. Het kan bijvoorbeeld gaan om speelkleding, ballen of andere benodigdheden voor je basketbalteam. Maar ook als je grote hoeveelheden verschillende kleding en uitrusting voor jezelf moet kopen, kun je natuurlijk bij ons terecht.
Kan ik met jullie een clubovereenkomst sluiten voor kleding en uitrusting?
Dat kan heel eenvoudig. Stuur Casper een e-mail op casper@nordicbasketball.com voor meer informatie.
Zijn er ook andere dingen te krijgen dan wat jullie op de website hebben staan? Bijvoorbeeld andere NBA-kleding, shirts, enz.
We hebben toegang om direct uit voorraad te kopen van verschillende van onze merken, dus het is meestal mogelijk om meer producten te krijgen dan we op de website hebben. We bestellen meestal 1-2 keer per maand, dus je kunt speciale artikelen binnen ongeveer 14 dagen in huis hebben. Neem contact met ons op via de chat of hej@nordicbasketball.com als je speciale verzoeken hebt.
Ik heb mijn aankoop geannuleerd, wat moet ik doen?
Je vindt onze link naar het retourbeleid in de voettekst