Lees hier wat je moet doen als je een product van ons hebt gekocht dat helaas kapot is gegaan door een fabricagefout.
Om je klacht zo efficiënt mogelijk te kunnen afhandelen, moet je reageren op een van de e-mails die je van ons hebt ontvangen over je bestelling. Of schrijf ons op ons e-mailadres info@nordicbasketball.com - we accepteren geen klachten over de telefoon of via onze chat, omdat we foto's moeten zien en vaak een beoordeling van onze leverancier moeten hebben voordat we een beslissing kunnen nemen.
Vermeld dit in de e-mail:
Houd er rekening mee dat we de klacht meestal moeten doorgeven aan onze leveranciers, die de klacht in behandeling zullen nemen. Het kan daarom een paar dagen duren voordat we contact met je opnemen met een reactie op je klacht.
Wanneer we klachten behandelen, verwijzen we naar de algemene regels over het klachtrecht. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat het product op de juiste manier wordt gebruikt en behandeld. Wij dekken geen gebreken die het gevolg zijn van verkeerd gebruik, verwaarlozing of slijtage door overmatig gebruik.
U moet daarom beoordelen of u denkt dat het om een fabricagefout gaat voordat u een claim indient.
Als je het product zelf hebt beschadigd door een fout, helpen we je natuurlijk ook graag om dit op te lossen.