no cashe
Levering binnen 1-4 dagen på lagervarer
Shipping from €5
Logo
Nordic
basketball
Menu
Zoeken...
Zoeken
Startpagina / Klantenservice / FAQ - Veelgestelde vragen / Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Het pakket is beschadigd bij levering en de goederen zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Je moet ons een foto sturen van zowel het pakket als de inhoud, zodat we een claim kunnen indienen bij de vervoerder om de schade te dekken.


Geef ook aan of je een korting op de prijs wilt of dat je het product wilt ruilen. Dit is afhankelijk van of het product zo ernstig beschadigd is dat het onbruikbaar is, of dat het slechts cosmetische schade is waar je mee kunt leven.

Afbeelding
We gebruiken cookies
Een voorbeeld is dat we cookies gebruiken om de items te onthouden die je aan je winkelmandje toevoegt, waardoor je een naadloze winkelervaring hebt en je meer items aan je winkelmandje kunt toevoegen. Lees meer
Toestaan
Weigeren
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below