no cashe
Levering binnen 1-4 dagen på lagervarer
Shipping from €5
Logo
Nordic
basketball
Menu
Zoeken...
Zoeken
Startpagina / Klantenservice / FAQ - Veelgestelde vragen / Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Helaas komen onze bestelmails soms in je spamfolder terecht of, in zeldzame gevallen, helemaal niet. Daarnaast is de grootste fout die we zien dat het verkeerde e-mailadres is ingevoerd. Neem contact met ons op als je niet zeker weet of je bestelling is doorgekomen. We zullen er dan naar kijken. En corrigeren zo nodig je e-mailadres in ons systeem.
Afbeelding
We gebruiken cookies
Een voorbeeld is dat we cookies gebruiken om de items te onthouden die je aan je winkelmandje toevoegt, waardoor je een naadloze winkelervaring hebt en je meer items aan je winkelmandje kunt toevoegen. Lees meer
Toestaan
Weigeren
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below